Regulamin door to door
Regulamin Usługi
Door-to-Door Serwisu Roweru
§1. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady świadczenia usługi door-to-door serwisu rowerowego przez firmę JUCKI-SPORT Igor Juckiewicz NIP 5842644108, REGON 222059487 z siedzibą przy ul. Derdowskiego 13, 80-315 Gdańsk oraz serwisem stacjonarnym przy ul. Droszyńskiego 15, 80-381 Gdańsk, zwaną dalej „Usługodawcą”.
- Usługa door-to-door polega na odbiorze roweru od Klienta, przeprowadzeniu serwisu oraz zwrocie roweru pod wskazany przez Klienta adres.
- Klientem może być każda osoba fizyczna lub prawna, zwana dalej „Klientem”.
- Usługa realizowana jest w granicach administracyjnych miasta Gdańsk, z wyłączeniem dzielnicy Gdańsk-Sobieszewo.
§2. Zakres usługi
- Usługodawca oferuje różne pakiety serwisowe, obejmujące m.in. przegląd techniczny, naprawy, wymianę części, czyszczenie roweru, kosztorys pokolizyjny.
- Szczegółowy zakres poszczególnych pakietów serwisowych czy usług przekazywany jest wstępnie w formie formularza, który wypełnia Klient. W późniejszym etapie zakres usług może być zmieniony po konsultacji Usługodawcy z Klientem.
§3. Zgłoszenie usługi
- Zgłoszenie usługi door-to-door odbywa się poprzez formularz na stronie internetowej Usługodawcy – www.juckisport.pl/door-2-door
- Klient zobowiązany jest do podania dokładnych danych kontaktowych, adresu odbioru i zwrotu roweru, zakresu wykonania usług oraz akceptacji niniejszego regulaminu.
- Po otrzymaniu zgłoszenia, Usługodawca potwierdza w ciągu 24 godzin termin i warunki odbioru roweru.
§4. Odbiór roweru
- Odbiór roweru od Klienta następuje w ustalonym terminie i miejscu.
- Klient zobowiązany jest do przygotowania roweru do odbioru, w tym usunięcia wszelkich dodatkowych akcesoriów, które nie są integralną częścią roweru np. ekran licznika, bidon, sakwy, torebki, zabezpieczenia, blokady, itp. W przypadku gdy klient nie zdemontuje w.w. akcesoriów, może zostać naliczona opłata dodatkowa nie większa niż 80zł.
- Przed zapakowaniem roweru do transportu, Usługodawca dokonuje oględzin w celu oceny stanu technicznego i sporządza protokół przekazania roweru, który podpisują obie strony. Protokół może być sporządzony w formie cyfrowej. Usługodawca może wykonać również zdjęcia odbieranego sprzętu.
- Po sporządzeniu protokołu, odebrany sprzęt przechodzi pod odpowiedzialność Usługodawcy.
- Usługodawca zobowiązuje się do należytego przechowywania oraz transportu powierzonego sprzętu sportowego. Za wszelkie uszkodzenia sprzętu, powstałe w wyniku transportu lub serwisu, odpowiedzialność ponosi Usługodawca.
- Pracownik odbierający sprzęt rowerowy, nie ma możliwości edytowania/dopisania dodatkowych uwag związanych z naprawą rowerów.
§5. Realizacja usługi serwisowej
- Usługodawca zobowiązuje się do wykonania usługi zgodnie z wybranym pakietem serwisowym i wybranymi usługami napraw.
- W przypadku konieczności wykonania dodatkowych napraw lub wymiany części, które nie były uwzględnione w pierwotnym pakiecie, Usługodawca kontaktuje się z Klientem w celu uzyskania zgody na dodatkowe prace i przedstawia kosztorys.
- Czas realizacji usługi uzależniony jest od zakresu prac serwisowych i dostępności części zamiennych.
§6. Zwrot roweru
- Po zakończeniu serwisu, Usługodawca kontaktuje się z Klientem w celu ustalenia terminu zwrotu roweru.
- Zwrot roweru następuje w ustalonym terminie i miejscu. Klient zobowiązany jest do odbioru roweru oraz podpisania protokołu odbioru.
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek usterek po serwisie, Klient ma prawo zgłosić reklamację w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty odbioru roweru.
- Pracownik zwracający sprzęt rowerowy klientowi, nie jest upoważniony do przyjmowania ew. uwag/reklamacji związanych z realizacją usługi. Wszelkie problemy należy zgłaszać mailowo na adres door2door@juckisport.pl.
- W przypadku nie odebrania roweru pod umówionym adresem oraz terminem z winy Klienta, zostanie naliczona opłata dodatkowa w wysokości 80zł za ponowny transport. Kolejna próba zwrotu roweru zostanie podjęta po uiszczeniu w. w. opłaty.
§7. Płatności
- Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za usługę serwisową zgodnie z cennikiem serwisu.
- Płatność dokonywana jest za pomocą płatności internetowej.
- Wstępna pierwsza płatność odbywa się przy złożeniu zamówienia tj. 100zł (20zł za odbiór i zwrot roweru oraz 80zł na poczet wykonanych usług).
- 100zł jest to opłata minimalna za 1 rower.
- Każdy dodatkowy rower to wielokrotność kwoty 100zł.
- Pozostałe opłaty są realizowane przez klienta po wykonaniu napraw w rowerze, a przed zwrotem roweru. W momencie kiedy wartość usług przy danym rowerze nie przekroczy 80zł – nie trzeba dopłacać.
- Niewykorzystana kwota 80zł na usługi nie podlega zwrotowi.
- Części i akcesoria nie zaliczają się do wstępnej opłaty 80zł. Kwota ta jest przeznaczona tylko na poczet wykonywanych usług.
- W przypadku rezygnacji z usług napraw przez Klienta po wykonanej płatności, zwrot nie przysługuje.
- W przypadku rezygnacji z usług napraw przez Klienta podczas wykonywania prac serwisowych, zostanie naliczona opłata za już wykonane, wcześniej ustalone usługi.
§8. Odstąpienie od umowy
- Klient może odstąpić od umowy 24 godziny przed umówionym telefonicznie terminem odbioru sprzętu. W tym przypadku zwrócona będzie pełna kwota tj. 100zł/1 rower.
§9. Reklamacje
- Klient ma prawo zgłosić reklamację dotyczącą wykonanej usługi w terminie 7 dni kalendarzowych od daty odbioru roweru.
- Reklamacje należy zgłaszać mailowo na adres door2door@juckisport.pl.
- Usługodawca kontaktuje się z Klientem w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia reklamacji.
- Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 3 dni roboczych.
- Pozytywnie rozpatrzona reklamacja może być wykonana u klienta lub jeżeli jest to konieczne – w serwisie stacjonarnym Usługodawcy. Reklamacja realizowana jest niezwłocznie.
- W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, klient nie będzie obciążony dodatkowymi kosztami transportu.
§10. Odpowiedzialność
- Usługodawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewłaściwego wykonania usługi serwisowej.
- Usługodawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewłaściwego transportu roweru.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieprawidłowego użytkowania roweru przez Klienta po wykonaniu usługi.
§11. Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.07.2024.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia ich opublikowania na stronie internetowej Usługodawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.