Regulamin door to door

Regulamin Usługi
Door-to-Door Serwisu Roweru

§1. Postanowienia ogólne
  1. Regulamin określa zasady świadczenia usługi door-to-door serwisu rowerowego przez firmę JUCKI-SPORT Igor Juckiewicz NIP 5842644108, REGON 222059487  z siedzibą przy ul. Derdowskiego 13, 80-315 Gdańsk oraz serwisem stacjonarnym przy ul. Droszyńskiego 15, 80-381 Gdańsk, zwaną dalej „Usługodawcą”.
  2. Usługa door-to-door polega na odbiorze roweru od Klienta, przeprowadzeniu serwisu oraz zwrocie roweru pod wskazany przez Klienta adres.
  3. Klientem może być każda osoba fizyczna lub prawna, zwana dalej „Klientem”.
  4. Usługa realizowana jest w granicach administracyjnych miasta Gdańsk, z wyłączeniem dzielnicy Gdańsk-Sobieszewo.

 

§2. Zakres usługi
  1. Usługodawca oferuje różne pakiety serwisowe, obejmujące m.in. przegląd techniczny, naprawy, wymianę części, czyszczenie roweru, kosztorys pokolizyjny.
  2. Szczegółowy zakres poszczególnych pakietów serwisowych czy usług przekazywany jest wstępnie w formie formularza, który wypełnia Klient. W późniejszym etapie zakres usług może być zmieniony po konsultacji Usługodawcy z Klientem.

§3. Zgłoszenie usługi
  1. Zgłoszenie usługi door-to-door odbywa się poprzez formularz na stronie internetowej Usługodawcy – www.juckisport.pl/door-2-door
  2. Klient zobowiązany jest do podania dokładnych danych kontaktowych, adresu odbioru i zwrotu roweru, zakresu wykonania usług oraz akceptacji niniejszego regulaminu.
  3. Po otrzymaniu zgłoszenia, Usługodawca potwierdza w ciągu 24 godzin termin i warunki odbioru roweru.

§4. Odbiór roweru
  1. Odbiór roweru od Klienta następuje w ustalonym terminie i miejscu.
  2. Klient zobowiązany jest do przygotowania roweru do odbioru, w tym usunięcia wszelkich dodatkowych akcesoriów, które nie są integralną częścią roweru np. ekran licznika, bidon, sakwy, torebki, zabezpieczenia, blokady, itp. W przypadku gdy klient nie zdemontuje w.w. akcesoriów, może zostać naliczona opłata dodatkowa nie większa niż 80zł.
  3. Przed zapakowaniem roweru do transportu, Usługodawca dokonuje oględzin w celu oceny stanu technicznego i sporządza protokół przekazania roweru, który podpisują obie strony. Protokół może być sporządzony w formie cyfrowej. Usługodawca może wykonać również zdjęcia odbieranego sprzętu.
  4. Po sporządzeniu protokołu, odebrany sprzęt przechodzi pod odpowiedzialność Usługodawcy. 
  5. Usługodawca zobowiązuje się do należytego przechowywania oraz transportu powierzonego sprzętu sportowego. Za wszelkie uszkodzenia sprzętu, powstałe w wyniku transportu lub serwisu, odpowiedzialność ponosi Usługodawca.
  6. Pracownik odbierający sprzęt rowerowy, nie ma możliwości edytowania/dopisania dodatkowych uwag związanych z naprawą rowerów.

 

§5. Realizacja usługi serwisowej
  1. Usługodawca zobowiązuje się do wykonania usługi zgodnie z wybranym pakietem serwisowym i wybranymi usługami napraw.
  2. W przypadku konieczności wykonania dodatkowych napraw lub wymiany części, które nie były uwzględnione w pierwotnym pakiecie, Usługodawca kontaktuje się z Klientem w celu uzyskania zgody na dodatkowe prace i przedstawia kosztorys.
  3. Czas realizacji usługi uzależniony jest od zakresu prac serwisowych i dostępności części zamiennych.

§6. Zwrot roweru
  1. Po zakończeniu serwisu, Usługodawca kontaktuje się z Klientem w celu ustalenia terminu zwrotu roweru.
  2. Zwrot roweru następuje w ustalonym terminie i miejscu. Klient zobowiązany jest do odbioru roweru oraz podpisania protokołu odbioru.
  3. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek usterek po serwisie, Klient ma prawo zgłosić reklamację w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty odbioru roweru.
  4. Pracownik zwracający sprzęt rowerowy klientowi, nie jest upoważniony do przyjmowania ew. uwag/reklamacji związanych z realizacją usługi. Wszelkie problemy należy zgłaszać mailowo na adres door2door@juckisport.pl.
  5. W przypadku nie odebrania roweru pod umówionym adresem oraz terminem z winy Klienta, zostanie naliczona opłata dodatkowa w wysokości 80zł za ponowny transport. Kolejna próba zwrotu roweru zostanie podjęta po uiszczeniu w. w. opłaty.

§7. Płatności
  1. Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za usługę serwisową zgodnie z cennikiem serwisu.
  2. Płatność dokonywana jest za pomocą płatności internetowej. 
  3. Wstępna pierwsza płatność odbywa się przy złożeniu zamówienia tj. 100zł (20zł za odbiór i zwrot roweru oraz 80zł na poczet wykonanych usług).
  4. 100zł jest to opłata minimalna za 1 rower.
  5. Każdy dodatkowy rower to wielokrotność kwoty 100zł.
  6. Pozostałe opłaty są realizowane przez klienta po wykonaniu napraw w rowerze, a przed zwrotem roweru. W momencie kiedy wartość usług przy danym rowerze nie przekroczy 80zł – nie trzeba dopłacać.
  7. Niewykorzystana kwota 80zł na usługi nie podlega zwrotowi. 
  8. Części i akcesoria nie zaliczają się do wstępnej opłaty 80zł. Kwota ta jest przeznaczona tylko na poczet wykonywanych usług.
  9. W przypadku rezygnacji z usług napraw przez Klienta po wykonanej płatności, zwrot nie przysługuje. 
  10. W przypadku rezygnacji z usług napraw przez Klienta podczas wykonywania prac serwisowych, zostanie naliczona opłata za już wykonane, wcześniej ustalone usługi.

 

§8. Odstąpienie od umowy
  1. Klient może odstąpić od umowy 24 godziny przed umówionym telefonicznie terminem odbioru sprzętu. W tym przypadku zwrócona będzie pełna kwota tj. 100zł/1 rower.

 

§9. Reklamacje
  1. Klient ma prawo zgłosić reklamację dotyczącą wykonanej usługi w terminie 7 dni kalendarzowych od daty odbioru roweru.
  2. Reklamacje należy zgłaszać mailowo na adres door2door@juckisport.pl.
  3. Usługodawca kontaktuje się z Klientem w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia reklamacji.
  4. Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 3 dni roboczych.
  5. Pozytywnie rozpatrzona reklamacja może być wykonana u klienta lub jeżeli jest to konieczne – w serwisie stacjonarnym Usługodawcy. Reklamacja realizowana jest niezwłocznie. 
  6. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, klient nie będzie obciążony dodatkowymi kosztami transportu.

§10. Odpowiedzialność
  1. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewłaściwego wykonania usługi serwisowej.
  2. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewłaściwego transportu roweru.
  3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieprawidłowego użytkowania roweru przez Klienta po wykonaniu usługi.

§11. Postanowienia końcowe
  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.07.2024.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia ich opublikowania na stronie internetowej Usługodawcy.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.