KORZYŚCI ZE WSPÓŁPRACY

Serwis dostępny
dla każdego

Nasz serwis stacjonarny jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00 oraz w soboty w godzinach 10:00 - 14:00.

Mamy również uruchomioną stałą usługę
DOOR TO DOOR. Dzięki temu, możesz skorzystać z naszego serwisu nawet, jeśli mieszkasz po drugiej stronie miasta. Usługa DOOR to DOOR jest dostępna tylko w granicach miasta Gdańsk (niedługo większy zasięg).

Tutaj możesz dowiedzieć się więcej
o usłudze door to door.
01

ponad 7000 pozycji części zamiennych

W naszym magazynie posiadamy szeroki asortyment części zamiennych. Dzięki temu skracamy czas naprawy roweru.

Nie ograniczamy asortymentu tylko do popularnych elementów.  W momencie kiedy nie posiadamy danej części na stanie, zamawiamy ją priorytetowo. Współpracujemy z parunastoma dostawcami krajowymi i zagranicznymi. Stale poszerzamy asortyment by twój rower był u nas jak najkrócej.

02

konkurencyjne
terminy napraw

Jednym z naszych priorytetów
to krótki czas naprawy.

Dzięki  200 m2 powierzchni serwisu,6-ciu dobrze wyposażonych stanowiskom naprawczym, dobrej organizacji pracy oraz dostępowi do dużej ilości części zamiennych jesteśmy w stanie zaoferować krótkie - w stosunku do konkurencji - terminy naprawy rowerów.

03

Rodzaj roweru
nie ma znaczenia

Możesz do nas przyprowadzić rower każdego typu. Nie ograniczamy się tylko do paru rodzajów. Nasz zespół mechaników posiada różnorodne doświadczenie w naprawach różnego typu sprzętu.

Przyjmujemy rowery miejskie, trekingowe, crossowe, szosowe, czasowe, gravelove, przełajowe, mtb, enduro, downhill, ebike, cargo, tandemy, składane, fatbike, dziecięce. Jeżeli posiadasz coś nietypowego - napisz lub zadzwoń - postaramy się pomóc.

04

gwarancja na 
naprawę

Na wykonane usługi dajemy gwarancję. Niekiedy jest tak, że nie mamy możliwości sprawdzenia „w terenie” jak  działa rower po wykonanej usłudze. Na stojaku w serwisie wszystko może  działać poprawnie, a pod obciążeniem rowerzysty nie do końca.

Jeżeli po  wykonanej usłudze, dalej coś nie działa poprawnie, zgłoś to w ciągu tygodnia od odbioru roweru, a my postaramy się  poprawić usługę w trybie pilnym. Chcemy by obie strony były zadowolone z  wykonanych usług, kontynuując dalszą współpracę.

05

bez
naciągania

Od początku główną ideą prowadzenia serwisu była rzetelność i uczciwość.  Wychodzimy z założenia, że jeżeli spełni się te dwa warunki, klient  będzie zadowolony.

Nie naciągamy klientów na niepotrzebne koszta  związane z wymianą czy regulacjami. Wykonujemy tylko te usługi, które są  potrzebne w danym rowerze, chyba, ze klient zażyczył sobie konkretnych  usług. Jeżeli za coś pobraliśmy pieniądze – na pewno zostało to wykonane  – takie mamy zasady. Dzięki temu możemy serwisować rowery z czystym  sumieniem i zadowoleniem.

06

jesteśmy
ubezpieczEni

Wypadki zdarzają się każdemu - jesteśmy tylko ludźmi. Jednak dzięki temu, że jesteśmy ubezpieczeni od szkód na rzeczach powierzonych, nie uciekamy od odpowiedzialności.

Mówimy o tym otwarcie licząc również na zrozumienie klienta. Nie zdarzyło nam się jeszcze skorzystać z polisy, więc jeżeli masz drogi rower i wahasz się czy go zostawić - nie bój się, odpowiednio się nim zaopiekujemy.

07

obszerny zakres usług serwisowych

Cały czas powiększamy zakres usług. Każdy rower daje nam nowe doświadczenie, a każda nowa usterka, powoduje wzrost nowych narzędzi w serwisie.

Jeżeli nie posiadamy jakiegoś narzędzia do naprawy Twojego roweru - nie martw się -  zaopatrzymy się w odpowiedni sprzęt, a ty wyjedziesz sprawnym rowerem.

08

pełna historia
zleceń klienta

Każde zlecenie jest zapisywane w naszym wewnętrznym systemie.

Posiadamy dostęp do wszystkich wcześniej wykonanych usług.  Łatwo możemy wyfiltrować wcześniejsze naprawy Twojego sprzętu, bo poznać jego historię i łatwiej ustalić co należy wykonać przy rowerze lub diagnozować problem.

09

punkty lojalnościowe oraz zniżki

Nasz system do przyjmowania zleceń nalicza klientom punkty za poszczególne usługi.

Zasada jest prosta - im więcej u nas wydałeś pieniędzy - tym większy rabat możesz uzyskać na kolejne usługi. Posiadamy też rabaty dla stałych klientów oraz zniżki na Kartę Dużej Rodziny.

10

darmowa diagnoza napraw

Wstępna diagnoza napraw jest darmowa i staramy się ją wykonać już przy przyjęciu sprzętu.

Po szacunkowej wycenie naprawy, decydujesz, czy chcesz zostawić swój rower na serwisie. Płacisz dopiero za rozpoczęte prace serwisowe.

11

duży parking samochodowy

Przed naszym serwisem znajduje się spory parking samochodowy.

Łatwo zaparkujesz i wypakujesz swój rower. Pamiętaj tylko, by na wjeździe pobrać darmowy bilecik na 90 minut.

12

MASZ PYTANIE?
NAPISZ DO NAS